Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


ezermester motor tuning

2009.03.28

   Itt van a várva várt tavasz,és itt az ideje a motorozásnak,de előbb nézzük át a motrunkat,készitsük fel minél hamarabb,ellenőrizzük vane benne keverő olaj,a légszürő dobozt is szereljük le tisztitsuk ki,esetleg cseréljünk szivacsot,a hajtomű olajat is kicserélhesük.

   Elektronikai,optikai tuningok:ledek,ledkijelzők amit gyárilag nem szereltek rá,az akku savszint elllenőrzés,potlása desztilált vizzel.

     A napokban én is nekifogtam a garázsban a felkészítésre,először leszereltem a légszürő dobozt,ami alul található,vettem uj szivacsot a stage 2 rétegü nagyon jo minőségü és egy az egyben megy a minarelli blokkosokéhoz,áteresztőképessége megfelel a gyári szabványnak,mert ha netán a malossi szivacsot vállasztjuk akkor a karburátor fuvokáját is nagyobbitani kell a keverési arány miatt,mert ez sport szivacs és tul sok levegőt sziv át keresztül rajta,a másik fontos dolog a szivacsra légszürő olajat vegyünk,én spréyt kaptam ami kiprobálva eddig ment,ezt azért ajánlom,mert elég poros utakon járva sok finom port szív be a motor ez viszont a koptatáshoz vezet,na de ezárt van a spréy ha lefujjuk a szivacs azt a részét ahol szivja be a levegőt a légszürő ez a kicsi szivo csonk felől van,csak vékonyan fulyuk le,mert ez egy ragacsos folyadék ami megakadályozza a porszemcsék beszivását,beleragadnak a szemcsék,azért ajánlom időközönként ujra tisztittani és lefujjni ujbol mert ha lerakodik akkor az alapjárata csökkenhet a motornak.

  A másik az akku amivel volt gondom fel kellett töltsem desztilált vizzel,hogy elérje a szintet ami kijelőlt,ha netán csak gyenge akkor kicsi a töltés,ha nem tartja az akku az áramot akkor ujra kell savaztatni.KépKép   KépKépKép Kép

 

A mappában található képek előnézete Ezermester78


 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.